fredag den 30. august 2013

other side


Ingenting føles rigtigt.
Ingenting føles forkert.
Jeg skifter beslutning hver fjerdre sekukund. 


Jeg er fyldt med skam og skyld.
Lysten til livet (og de ting derimellem) er ligesom sunket lidt.
Det er svært at finde en mening med noget som helst.
Alt virker som tidsspilde eller som om at jeg burde været et andet sted.
Hvor? Det ved jeg ikke.
Bare ikke her hvor jeg er nu.
Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg lever.
Nej lige nu overlever jeg.
Jeg mangler en oase i alt det her.

Anoreksien siger at jeg ikke må tænke på andet-
jeg skal være hård ved mig selv.
Sandheden og virkeligheden bliver fuldstændig forskruet i mig.

Hvad er det rigtige herfra?

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Har lige kigget nogle af dine digte igennem. Du skriver virkelig ømt.
Hold hovedet højt!
Knus Gitte, boghylden.wordpress.com

heidi sagde ...

Tak Gitte :).