mandag den 23. maj 2011

at være barn.

Jeg savner at være barn. Jeg savner alt den energi man brugte på at lege, og ikke alt den energi på sorg og tanker som jeg gør nu. Der er helt sikkert fordele og ulemper ved alle ting, men alt virker bare så meget lettere, da man var lille. 
(Mig som 5-årig tror jeg)
Hvorfor er jeg så negativ og træt hele tiden? Jeg har så meget at være taknemlig for. 
Men jeg mangler en indre glæde.
En indre gnist. 
Hvordan jeg finder den - det aner jeg ikke. Hvordan??
Hvordan?
Nogle der har lidt positivitet som de vil dele ud af? 

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

send mig linket så kan jeg bedømme det!
det er vigtigt at kigge efter et par ting:
- prisen på fragt
Typisk ved så små priser, er fragten ekstrem høj!
- Sælgerens "procenter" det står oppe i højre hjørne og det viser hvor tilfreds kunden er... typisk gerne omkring de 99%

- og til sidst hvis i tvivl. så kig efter hvor ny sælgeren er på deres hoved side... typisk nyere sælgere (et par måneder gamle) køber jeg ikke fra, da de sikkert har haft en anden shop som de har lukket ;)

håber det hjælper, hvis ikke send mig linket anyways, så vil jeg gerne tjekke det for dig ;)

Unknown sagde ...

det er bestemt ikke dig der er dum.
det er fordi det er et højest bydende system
du kan byde på den hvad du vil og krydse fingre på at nogen ikke byder over, og hvis de byder over kan du byde igen indtil tiden er gået...
men som jeg sagde så er det vigtigt at kigge på fragten, og jeg kan fortælle dig den kjole kan kun sendes til USA og England!:)

har fundet en som sender til dk
http://cgi.ebay.com/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dresses-S-Pink-/160592165945?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item256409fc39#ht_6518wt_1278

og du kan så tjekke om der er andre under den sælger som er billigere :)

Unknown sagde ...

er glad for at jeg kunne hjælpe :)