torsdag den 26. maj 2011

Genbrug?

Jeg kan jo lige så godt indrømme det
Jeg har altid undret mig over, at så man er vilde med genbrug?
  Meeeen, nu har jeg kigget lidt forskellige steder og er blevet meget begejstret over hvor hyggeligt det egentlig er? Selv om det meste bare er gammelt ragelse, så kan man være heldig at gøre fund! :) 
Humøret har været overraskende godt i dag, og så har jeg været så vild at bruge hele 71 kr. på ting! Uhaaaaa .. Her er et par billeder af de ting jeg har købt!





(11 woman blade til 11 kr)
(3 stk. Gosh-make up for 50 kr i føtex)
 (En sort lædertask for 10 kr)

Det er ikke sidste gang jeg besøger en genbrug. Hvad med jer? Har i nogensinde fundet noget i bare måtte eje?

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Super fed Taske og så til 10kr!!!!!!

Jeg har aldrig selv været inde i en genbrug og kigge men jeg jeg har ofte været tiltrukket til at gøre det :-)

http://stylebyhn.blogspot.com/

heidi sagde ...

Præcis, men jeg blev NØDT til at prøve det! og blev godt overrasket :).
Du skulle prøve det!