søndag den 15. maj 2011

Søndag.

Endnu en dag med arbejde! Efterfulgt af besøg hos mine bedsteforældre hvor noget af min herlige familie også var. Familien er det aller vigtigste i mit liv, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem. De giver mig alt (LL). Nu står dagen i morgen på at skulle besøge Aalborg. Shopping + lidt mere... Niiiiiice! :) 
Har folk haft en lige så spændende weekend som mig? Arg, jeg elsker mit arbejde. Det nogle super søde kollegaer. Så ingen klager herfra - Sov godt når i kommer dertil :)!
(Et par dejlige billeder fra i dag)











- FREMTIDEN ER ET MYSTERIUM :(.
Hvad gør jeg næste år? Ingen England.. Hmmmmmmmmm.... Help.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder skønt med familiehygge - det kunne jeg også godt have brugt i dag! Men i stedet har min dag bare passeret forbi mig, mens jeg har forspildt tiden foran fjernsynet på dårlige serier og reality;)
//josephine

simplyjuststyle.blogspot.com

heidi sagde ...

Det kender jeg aaaaaaaaaalt for godt :-)