torsdag den 12. maj 2011

Lidt om mig. Så nogle andre der havde gjort det -En god idé!

Du hedder: Heidi Laursen
Kælenavn: Har intet
Sang, som du sørger til når du er ked: Colbie – Older.
Afhængig af: Mobilen.
Hvad tror folk om dig? Det gad jeg virkelig godt vide!
Hvad får du oftest komplimenter for? Hmm, ved ikke.
Hvad siger du for at imponere folk? Hmm, arbejder hårdt.
Hvordan kan man imponere dig? Det let! Bare være speciel eller anderledes!
 Når du er alene? Så hører jeg musik!
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Haha okay!:D – fra en veninde.  
Hvor bor du? På en ø.
Trives du der? Vil gerne flytte.
Ejer du et par converse? Nej, men har gjort.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut (vodka).
Bliver du nogensinde for fuld? Nej aldrig.
Hvilket mobilabbonement har du? M1, tror jeg?
Er du allergisk overfor noget? Nej.
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? ’’ Hallo ’’
Hvem ringede du til sidst? Min søster.
Antal timers søvn i nat: 8,5 timer..
Sov du alene? Ja.
Plejer du at komme til tiden? Ja.
Hvornår har du det bedst? Når jeg ligger under min dyne, og har hyggestrømper på.
Hvornår blev du sidst fotograferet? Til sidste gensynsfest med efterskolen(L).
Hvordan har du det lige nu? Jeg er træt!
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort..   
Hvad synes du om dine fødder? Hm, dem har jeg vidst ikke rigtigt en holdning til.
Hvad savner du? Efterskolen (L).
Havde du en god aften i går? Tjoe, måske lidt kedelig.
Favoritdrik om morgenen: Vand og te.
Barberer du ben? .. Ja, når der er nogen der skal se på dem.
Hvornår plejer du at gå i seng? Elleve-tolv.
Er du genert? Ja, det er jeg vidst.
Dyrker du sport? Løber lidt.
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Duske damer ..
Er du tilfreds med dit liv? Det arbejder jeg på.
Er du forkælet? På nogle måder.
Hvad skal du i morgen? På arbejde.
Hvad er det værste du ved? Dårlig musik.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Det vidst meget forskelligt.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? P!NK.
Hvad længes du efter? At le.
Hvilke hårprodukter bruger du? shampoo, balsam, voks.
Er du vild med nogen lige nu? Ja min kæreste.
Du samler på: 
Grønne eller røde æbler: Røde.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Ingen. Jeg holder det for mig selv, og gemmer mig! (under min dyne)
Kan du lide golf? Nej!!!
Hvornår stod du op i dag? Kl  8.30.
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.
Har du strømper på nu? Nej de trænger til luft.
Er det okay at græde? Ja.
Hvornår græd du sidst? Det ikke forfærdelig længe siden.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Shoppe og få renter for dem.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej..
Hvornår står du op i weekenden? Nogle gange kl. 5.00 og andre gange meget sent.
Er du piercet nogen steder? Ørene og tungen.
Har du nogen tatoveringer? Nej.
Vil du giftes? Ja.
Vil du have børn? Ja, 2-3 stykker.
Solbader du ofte? Om sommeren i ÆGTE sol og et par gange i solarium.
Er du god til at lave mad? Hvis jeg gider –tror jeg xD.
Har du flyskræk? Tjae, nej.
Hvor smidig er du? Det ved jeg ikke o.o
Er du musikalsk? Nej, men elsker musik!
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand.
Hvad er din favorit-is? Daim-is, sundae-is og jordbæ-ris – chokolade-is.
Tror du på liv efter døden? Det ved jeg ikke-  Men håber det.
Kan du lide sushi? Har aldrig smagt – men vil gerne.
Hvad spiser du hest når du ser film? Chokolade eller is.
Bor dine forældre sammen? Nej.
Har du tandlægeskræk? Nej.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske.
Hvad farve er dine øjne? Den ene er grønlig, den anden er brunlig.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Tror jeg ikke, men har grædt lige inden jeg faldt i søvn.
Hvor ofte motionerer du? For sjældent!

-Respekt hvis du har læst det hele :-).

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Sjov ide! Jeg motionerer godt nok også for sjædent, haha ;)