søndag den 22. maj 2011

søndag.

Ensomhed og kaos. 

(kan nok ikke ses, men mine øjne er meget forskellige)

Mit humør skifter hele tiden. Det ene tidspunkt kan jeg klare selv det højeste bjerg, det næste øjeblik er jeg svag, på randen af at drukne. Mine tanker kredser rundt og rundt. Jeg har det som en gammel dum tørretumbler. Fyldt, brugt og snart færdig. 
Jeg vil helst ikke være alene. Føler mig ufattelig ensom. Selvom jeg har så mange mennesker der har sagt at de er her for mig - så mangler jeg noget. Et stort hul er placeret i min krop.
Jeg savner en tryghed og en nærhed. Jeg søger bekræftigelse. 
Jeg vil ikke smide vores minder væk. Men lige nu kan jeg ikke overskue at tænke på dem. Det gør det så svært at blive glad for jeg savner dig.
Selv om jeg ved det ikke gik, så er jeg knust. 
Jeg havde det som dig.
I believed what you said. 
Love dosen't havde a meaning,
When you hurt me so bad. 

Its tough getting older.

4 kommentarer:

Kira Camilla sagde ...

Tyder mig til, at det er kæresteproblemer som trykker. Aldrig en fed følelse. Tænk fremad, det skal nok gå, også uden ham ved din side :-)
Dejlig blog.

Kira Camilla - kircamilla.blogspot.com

heidi sagde ...

ja, du har nok ret. Det bare så svært lige nu ;s tak for kommentaren!

L sagde ...

Sikke en fin blog du har! :)

Louise Cecilie // www.LouiseCecilie.blogspot.com

heidi sagde ...

tak skal du have :)!
- har gjort mig fast læser hos dig. Du har nogle super interessante indlæg :)