onsdag den 25. maj 2011

Day in, and day out.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal skrive om i dag? Hmmm.. Kan lige nævne at jeg tror jeg har fundet ud af hvilken uddannelse jeg skal tage! Pædagogassistent. Jeg tror lige det er noget for mig at der både er praktik og skole. Det er noget med mennesker og så kan jeg tage den på 2 år og 3½ måneder. Vejret er godt nok ikke det meste optimale i dag, og det kan jeg godt mærke på mit humør. Men elsker at læse alle de spændende blogs! Der er så mange fantastiske..
- Billederne i dag, er fra i weekenden hvor jeg hyggede med min dejlige veninde Cisse (LL). Kanelsnegle!


Nogle der skal lave noget interessant i dag?

++ et billede af en skøn ugle-kæde som jeg bare måtte eje!


2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hejsa.

Fed halskæde, og fed blog. Jeg er blevet fast læser :-)

Kig forbi hvis du har lyst :-)

http://stylebyhn.blogspot.com/

Unknown sagde ...

Hej :). Jeg synes det er en rigtig fin blog du har dig, så jeg er selvfølgelig blevet fast læser. Du er velkommen til, at kigge forbi min blog //louiseschristensen.blogspot.com :o)