mandag den 29. oktober 2012

changing.


Hvis jeg nu sidder JA til livet og alt det indebærer;
Vægtøgning, kropsforandringer, skuffelser, glæder, tårer, smil, fejltagelser, sejre osvosv.
Ændrer jeg mig så også til noget dårligt?
Altså når man ligesom lader alle sine sider komme frem, så er man jo også sur, træt, fæl og doven.
Man kan være ond, bevidst eller ubevidst.
Og sådan vil jeg jo ikke være!!
Jeg vil jo gerne være hende den positive, glade og energiske Heidi!

Vil de stadig kunne lide mig hvis jeg ikke altid er frk. overskud? 

Jeg hader de mørke sider af mig selv, og de kommer mere og mere til udtryk som jeg får revet min overflade af frk. godheden selv, af.

Skal jeg lade hende komme frem?

Jeg er bare så bange for at folk ikke kan lide mig, alle min 'gamle' venner, alle mine nye venner, mine behandlere, min familie...
Jeg bliver jo aldrig den Heidi som jeg var for 5 år siden? Aldrig..
Der er sket så meget siden, jeg har oplevet så meget siden og jeg er groet så meget siden..

Hvad nu hvis jeg forandrer mig til noget værre???
Jeg tør slet ikke tænke den tanke.

2 kommentarer:

Elana sagde ...

Hvis du siger JA til livet og alt hvad indebærer, så har du taget en vigtig chance...

Du kan altid fravælge livet osv igen og gå tilbage til SF'en...

Men du kan ikke altid vælge livet til, for til sidst er det for sent..

Måske det var chancen værd?? For hvad nu hvis du elsker det?

heidi sagde ...

Åh ja.
Du har så evigt ret!
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare tager skridtet..