søndag den 28. oktober 2012

Cuz i had a good day.


Jeg har haft en god dag!
Eller dvs. jeg var lidt stresset og bange indeni.
Men, jeg klarede det!
Maden gik som den skulle, humøret var okay - en smule træt, men ikke noget specielt.
Jeg kunne skubbe tankerne om kroppen væk det meste af tiden.
Og lige indtil nu.
Nu kommer jeg tvivl om jeg har bevæget mig for lidt, spist for meget eller være forkert på en eller anden måde.
Nu kommer jeg til at over-analysere mine sidste dage, hvilket gør mig frustreret og tvær.
Jeg falder direkte ned på numsen igen. 
Jeg får en forargelse over min attitude, min krop og mig selv om menneske.
Jeg føler mig ikke god nok, forkert og anderledes.
Som om jeg er skidt. 

Altså hvis jeg laver en teori om at det er mig der er den forkerte, og ikke dem.
Hvad skal jeg så gøre for at ændre det??
Og skal man ændre det?
Eller skal man acceptere tingene som de er?
Er man så ikke bare doven, uansvarlig og hensynsløs?

Ingen kommentarer: