mandag den 22. oktober 2012

wont do that..


Spørgsmål igen igen.. - i må satme snart være træt af dem. 
Here it goes;


Hvorfor kan jeg ikke sige ja til B-behandlingen?
Hvorfor kan jeg ikke selv se det?
Hvordan kan noget virke så rigtigt, og være så forkert?
Hvordan kan noget virke så forkert og være så rigtigt?

Hvorfor er jeg så skide bange for at miste kontrollen?
Hvorfor hader jeg mit spejlbillede så inderligt og ekstremt?
Hvorfor føler jeg mig så anderledes og forkert?

Jeg græder indeni, jeg er vred udenpå. 
Hvad nytter det her?
Forhelved...

Er jeg så blind?
Så giv mig forhelved nogle briller der dur. 

Jeg tør ikke stole på jer.





1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Sjovt.. Mit indlæg passer lidt til dit :O)

Det skal gøre ondt, før det bliver godt i sådanne sammenhænge..

Jeg kan rigtig godt følge dig...