søndag den 14. oktober 2012

thank you!


Tak!
Tak, fordi du virkelig gav dig tid til at lytte til mig.
Tak, fordi du virkelig blev ved med at snakke om de samme ting om og om igen.
Tak, fordi du virkelig viste forståelse.
Tak, fordi du virkelig fik mig til at grine.
Tak, fordi du virkelig stod fast, da jeg selv var på nippet til at give op.
Tak, fordi du virkelig og ganske enkelt bare var der.
Tak!

Kender du det når du møder en person der virkelig bliver ved med at stå fast, lytter og gør alt for at få forståelse af dine problemer og situationer?

Det gør jeg.
Også selv om jeg har svært ved at forstå det.
Også selv om jeg skammer mig over at have brug for hjælpen.
Også selv om jeg kan være en strid ko.

TAK,TAK,TAK!

Du fik mig til at slappe af, at kunne slippe angsten for en stund og bare nyde at være til. 

Hvordan kan jeg være så heldig at få sådan en person ind i mit liv? 
Hvordan har jeg dog gjort mig fortjent til det?
Og hvordan søren tackler jeg det?
Uha...
Lige nu, der vælger jeg bare at nyde det!



Ingen kommentarer: