torsdag den 25. oktober 2012

small steps, and breath.

Jeg vil ikke dø af den her lorte sygdom.
Jeg er bare stadig så meget i det at jeg ikke kan slippe den.
Så små skridt af gangen!
Følg kostplanen, følg strukturen og mærk angsten - accepter at den er der!
Træk vejret, hør musik og få frisk luft. 

Og så er min kvote af energi også ved at være brugt - desværre.

Men er det okay bare at tage nogle dage til at trække vejret i?
For det har jeg snart brug for - igen. 

Jeg vil leve!
Jeg vil leve!
Jeg vil leve!

- jeg vil trække vejret igen, helt ned i maven. 
- jeg vil grine, så maven gør ondt.
- jeg vil opleve, så maven bliver fyldt af gode ting.
- jeg vil elske, så maven bliver fyldt med sommerfugle. 
- jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Synes du er en stærk person. Nyder at følge din blog, da jeg har har været og delvis stadig selv er i samme situation.

heidi sagde ...

Tak fordi du syntes det.
har du lyst til at fortælle mere?
så vil jeg rigtigt gerne høre:).