tirsdag den 16. oktober 2012

from a to x.

Det er utroligt som man kan gå fra 'YES! nu kører det bare og livet lysner lidt.' til 
'jeg kan ikke mere! Jeg er så frustreret og bange!' . 

Suger alle ting til mig som kan give mere gnist til livet.
Og alligevel falder jeg tilbage i de negative tanker.
Sikkert helt normalt!
Men æv, hvor er det hårdt at gå så meget op og ned i humør. 

Hvorfor kan jeg ikke bare beslutte mig for hvad jeg vil?
Tabe mig / tage på.
Være social / være asocial.
Være glad/være trist
Være Heidi/være syg.

Måske skal jeg bare snart acceptere at jeg er en blanding af alle tingene?
Aaaarg - giv mig mit liv tilbage . 
Skod tanker.. 

1 kommentar:

Borderline Bloggeren sagde ...

Nøj, hvor du bare beskriver det godt!

Det er præcis sådan jeg også selv har det!

Og ja, det er MEGA frustrerende!!