fredag den 8. juni 2012

Enough?

Hvad gør man hvis man altid føler sig utilstrækkelig?
Altid kæmper for at blive 'god nok'.
Følelsen af at man mangler noget, er forkert og skal gøre mere.

At man aldrig vil kunne fortjene en anden menneskes kærlighed. 
Det gør ondt.
At man altid er den der ikke er 'god nok'.

Jeg er bange for hvad folk tænker om mig.
Jeg ønsker ikke at folk ser mig som uperfekt, løgnagtig, doven, dum eller hypokonder.

Jeg skal være 100% perfekt før jeg fortjener gode ting.
Og når jeg så er det, vil det så stadig være godt nok?
Jeg ved jo at da jeg vejede meget mindre, have meget mere kontrol og ustandseligt prøvede at være perfekt udadtil, der føler jeg mig heller aldrig god nok.
Kun lige når jeg følte kontrollen.


Men nu? Nu er jeg aldrig god nok, gør aldrig nok, gør altid tingene forkert, er forkert på alle måder.

Jeg er så utilstrækkelig, forfærdentligt ensom og utrolig bange.

Bliver jeg nogensiden okay til kærlighed?



Ingen kommentarer: