fredag den 29. juni 2012

to me.

Hvad er der til mig i dette liv?
Jeg har ikke en rigtigt plads. 
Jeg er her bare.
Jeg kan ikke mærke en kraft der kan skubbe mig videre.
Jeg er fanget imellem selvhad og ligegyldighed. 


Hvis bare de kunne hjælpe mig.

Det kan de bare ikke.

Der er noget de ikke ser eller hører.
En enorm smerte og et råb om hjælp.
Jeg har ikke gjort mig fortjent til dette, men der må jo være en grund til jeg er her hvor jeg er.
'Man lægger som man sår'
Rigtigt ^ hvad så hvis det er andre mennesker der har sået ens vej?
I bund og grundt har jeg jo selv - men det har bare ikke været bevidst. 


Ville inderligt ønske at jeg kunne spole tiden tilbage til året 2010, stoppe mit lille projekt og finde en vej.

Det er en farlig leg. 
Farligere end jeg troede.
Hvis jeg vidste at jeg endte her i dag, var jeg stoppet på stedet. 

Giv mig dog lidt styrke.. 


Ingen kommentarer: