søndag den 3. juni 2012

I learned.

Du lærte mig at være stærk.
Du lærte mig om alt det jeg ikke ville være.
Du lærte mig at være hård.
Du lærte mig om misbrug.
Du lærte mig om dårlig selvtillid. 
Du lærte mig at det andet køn var utroværdigt. 
Du lærte mig ingen grænser. 
Du lærte mig om mistillid. 

Du lærte mig at grine.
Du lærte mig at lege.
Du lærte mig at more mig.
Du lærte mig om alt mellem himmel og jord.
Du lærte mig om naturen.
Du lærte mig om kærlighed.
Du lærte mig om at håbe.  

Hvordan kan ét menneske lære en så mange ting?
Så mange forskellige ting, med så mange forskellige sider. 

Du har altid være i mit hjerte - uanset om du var den 'søde' eller den 'dumme'. 
Du har vist mig dine gode og dårlige sider.
Du har givet mig det bedste og det værste du kunne. 

Kære du..
Tak for alt.
Jeg er nød til at få sorteret i alle de ting du har lært mig.
Jeg skal kun bruge de gode ting, og smide det gamle lort væk.
Jeg elsker dig himmelhøjt og samtidig har jeg en spand lort som du burde få retur.
Undskyld, hvis jeg fornærmer nogle.
En masse tanker .. 


1 kommentar:

Alma Bach sagde ...

Hej :)
Vi er også medlemmer af gruppen Unge Bloggere,
og vi syntes du virker super engageret!
Så vi ville høre om du er med på at følges,
Så kan vi også dele tips og tricks hvis du får lyst :)

/ Signe & Alma
Cough Syrup