fredag den 22. juni 2012

hello.

Hej.
Mit navn er Heidi.
Det konkrete jeg ved om mig selv er:
Jeg har en god familie.
Jeg er 18 år, født i Danmark.
Jeg har gået i skole og på efterskole.
Jeg har været indlagt og bor nu på et opholdssted.
Mine forældre er skilt. 
Jeg er søster og datter.
Derudover;
Så elsker jeg min familie.
Jeg er en sucker for musik. 
Jeg elsker springgymnastik og at danse.
Jeg elsker at læse. 
Jeg elsker at tage billeder.
Jeg kan godt lide at være kreativ(selvom det ofte bliver noget mislykkes)
Jeg elsker mit kørekort, for nu har jeg mere frihed.
Jeg kan rigtigt gode lide at bruge penge, når jeg glemmer min nærighed.
Jeg elsker omsorg. 
Og naturen, er et sted jeg finder ro i.

Og alt det lyder jo meget godt.
Men på trods af det, så ved jeg ikke hvem jeg er rigtigt?
Jeg kender mange af mine værdier.
Men jeg kender ikke min egne egenskaber og kvaliteter.
Jeg kan finde ud af hvad jeg gerne vil.
Jeg dømmer mig selv hele tiden og min sygdom tager over flere gange om dagen.

Hvordan kan man vide så meget om sig selv, og stadig føle sig så fortabt?


Hvem er jeg?

Ingen kommentarer: