mandag den 18. juni 2012

something important.

Kender du det, hvor man gerne vil være noget specielt?
Det at tingene rent faktisk KUN handler om dig?
At du bliver set og hørt.
At du bliver anerkendt for noget du kan eller gør.
Og så er der også bare de dage hvor man vil være en flue på væggen, været usynlig eller bare forsvinde helt. 

Lige nu, vil jeg bare gerne blive set, blive elsket og blive værdsat.
Jeg føler mig enormt ensom. 
Selvom jeg ved at jeg har en masse omkring mig.
Det burde jo egentlig være sådan at jeg kunne være alene med mig selv, have det godt med mig selv og nyde mit eget selskab.
Men nej - jeg har brug for én der fortæller mig at jeg er noget specielt i personens øjne, en der fortæller mig at jeg har en værdi og er god nok.
Jeg savner den omsorg fra et andet menneske, føler mig så tom. 

Og det 'ræs' jeg har kørt de sidste 2-2½år, har nu fået et passende citat:
''Det er ikke en måde at leve på - det er en måde at dø på''. 


3 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Vildt dejligt billede af dig!!!!

Jeg kender rigtig godt til de to forskellige ønsker. Se mig eller bare lad mig være med på sidelinjen.

Jeg tror bare ikke, at vi vil få nok opmærksomhed, selvom andre gav os en masse hele tiden. Tror ikke at det ville kunne dække vores behov. Vi har brug for meget mere.. Som vi kun selv skal lære at give os selv..

Tilgiv mig hvis det slet ikke passer til din situation!! Det er bare sådan, det er for mig.

Fx da min kæreste så gav mig opmærksomhed, kunne han aldrig gøre det godt nok.. Det er først blevet mere og mere opfyldt efter jeg selv kan gøre det..

De bedste tanker herfra!! Jeg har sådan savnet din blog i de dage, jeg har været uden pc og mobil! <3

heidi sagde ...

Du har bare så ret.
Aldrig om noget ville være godt nok, og det VED jeg!
Lige meget hvor meget min omgivelser giver mig, så vil jeg bare have mere og mere, for kan ikke finde nok i mig selv.
Det er rigtigt uhyggeligt hvordan man kan komme så langt væk fra sig selv, og hvordan mon man så kommer tilbage? Hmmm ..
Søde søde Ina <3

Inainaa sagde ...

Ja det er mega frustrerende!!!!! :( Blev faktisk inspireret til et indlæg omkring det, at man vil have noget, som ingen kan give..

Suk..

Det er noget af en fælde, og man ødelægger kun ved at ville have mere - men man kan jo ikke styre det. Ligesom et uopdragent barn, intet er godt nok..

<3