tirsdag den 26. juni 2012

ugly things.

Jalousi er er grim ting.
Jeg indrømmer gerne; Jeg er fandme jaloux. 
Hvor ville jeg ønske det var mig der havde gjort min uddannelse færdig nu.
Mig der festede i weekenden med veninderne.
Havde en kæreste, arbejde og fritidsinteresser.
Jeg savner det der 'normale liv', som jeg ikke føler mig berettiget til og som jeg ikke føler at jeg passer ind i.


Følelsen af at jeg er så forkert og anderledes sidder så dybt i mig.

Den forhindrer mig i at leve som jeg drømmer om.
Men hvordan tager jeg så hånd om det?
Ja, jeg kan da godt se hvor nogle af tankerne stammer fra - men følelsen af det er er ægte - sidder alt for dybt lige nu.

Hvorfor er jeg så forkert?
Hvad er der egentlig i vejen med mig?

Alt for mange krav til mig selv.
Jeg skal være god til alt, før jeg bliver til at elske og til at jeg må fortjene.

Og så en sidste ting!; En inderlig sorg over at jeg ikke må tabe mig mere.
 Jeg forstår det ikke. Min hjerne arbejder på højtryk for at slippe på alle mulige måder. J
eg er jo så tyk i forvejen. Æv. Jeg kan ikke fatte det. 

JEG ELSKER OG VÆRDSÆTTER MIN KROP.
- Bare ikke endnu. Nejnejnej.

Ingen kommentarer: