onsdag den 14. november 2012

and it wen't well..


Jaja..
Endnu en gang gik det 'okay'.
Taget i betragtning af hvor urolig min morgen var, fordi jeg netop skulle op på det apperat kalder vægt.

Hvorfor kan 200g +/- ødelægge hele ens uge, hele ens humør , hele ens liv?
Hvorfor kan 10g havregryn mere gør en så pisse bange og forkert?
Hvorfor bliver man bange for maden hele næste uge fordi man har tabt sig 700g?
Hvorfor kan man ikke være sammen med nogle fordi man skal 'passe' måltiderne?
Hvorfor kan man ikke gå ud og spise fordi man ikke kan kontrollere maden?
Hvorfor kan man ikke lægge sig og se film og guffe slik med god samvittighed?
Hvorfor er der noget i en der skriger når man bare nyder og er til?
Hvorfor skal man gøre sig fortjent til ALT godt?
Hvorfor skal man have dårlig samvittighed over at være den man er?
Hvorfor tænke så meget over tingene?

JEG GIDER IKKE OVERLEVE - JEG VIL LEVE!


2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Jeg kunne klappe i hænderne - eller, jeg klapper faktisk i hænderne over din dejlige billede og sætningen: JEG GIDER IKKE OVERLEVE - JEG VIL LEVE! <3

Anonym sagde ...

Først vil bare lige sige, at det er en fantastisk blog du har, det er befriende at læse at andre har det som jeg, selvom det også gør ondt helt ind i hjertet at høre at andre kæmper med de samme problemer. For det du skriver er præcis det samme jeg hat tænkt utallige af gange.. Men ved du hvad? Anorksien skal fandme ikke have lov til at bestemme over os ;) Ved det er nemmere sagt end gjort, men andre har kunnet komme over på den anden side, så vid at det kan du også og tro på at du er mere værd end denne lortesygdom

xxoo, Amelia