onsdag den 21. november 2012

orchid society.

Normalt vil jeg ikke bruge reklame på min blog.
For det er jo MIT sted, det er min verden.
Men der er noget andet der også fylder i min verden;
Nemlig opdagelsen af at jeg måske er et lille orkidebarn indeni.
Et sensitivt væsen, der har brug for pleje og næring - mere end jeg tror.
Inde på FB, har jeg veninde og jeg nu oprettet gruppen; Orchid society.
Det er 14-25årige, som er Særlig senstive.
Her kan vi snakke om hvad det indebærer, erfaringer og måske få en masse fornøjelse af hinanden.
Der ligger også en test derinde som kan give et praj om, at man evt. er særlig senstiv.

Så join os!; http://www.facebook.com/groups/367619863330263/

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fantastisk idé! Er nok selv en af de "særlig sensitive" ;)

heidi sagde ...

Ja ikke?
Gå endelig ind og kig! :)