tirsdag den 27. november 2012

Not another day.


FORVIRRING!
VIRVAR I MIT INDRE KAOS.

Kan det lade sig gøre?

Jeg er jo ikke 'rigtigt' syg vel?
Jeg er jo sund og rask.
Glad og tilfreds.


Nej.. 
Det er noget rod indeni.

Jeg er træt og ked af det. 
Jeg er forvirret og svag.
Ikke mindst bange.

Jeg forstår ikke noget i dag.
Jeg er røget i mit sorte hul.

Jeg er så træt af min ulyst til at ville kæmpe imod at tage på.
Jeg orker ikke at kæmpe imod.
Hvorfor kan anoreksien ikke bare skride så jeg føler at det er okay og sikkert at tage på?
Hvorfor er der altid en stemme eller en, der kommer efter mig hvis jeg ikke 'følger reglerne'?

Kan i se mig?
Kan i se jeg kæmper?
Jeg kæmper for ikke at drukne.. 
Se mig, hør mig, hold om mig.
Det hele er så skræmmende og svært.
Og forvirrende!

Er det hele bare noget jeg bilder mig selv ind?


9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Elsker din måde at skrive og udtrykke dig selv på.. Skræmmende godt og ved du hvad? Jeg har selv døjet med anoreksi. Hvis jeg kan - kan du også.
Du har i hverfald skoret dig en fast læser (-: Ville være dejligt hvis du gad kigge forbi min blog og evt. blive fast læser også?
Den er rimelig ny så der er ikke så meget, men det kommer! :-)
hemmeligblogger.blogspot.dk

heidi sagde ...

Tusind tak for din søde kommentar!
Vil helt sikkert kigge forbi!
Knus :)

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Forstår godt selv hvor svært du har det. Kæmper selv med min anoreksi på nu 13. år, så kender alt til dine tanker. Jeg blogger selv på madebyme-helena.blogspot.com

Men her deler jeg også ud af mine kreative sysler, som jeg elsker at fordybe mig i, når anoreksiens stemme skal neddæmpes.

Du er meget velkommen til at kigge et smut forbi, og jeg er altid åben, hvis du har brug for at skrive/snakke.

Mvh Helena.

heidi sagde ...

Hold da op Helena!
Jeg har været inde og læse, det er kun en fejl at jeg ikke er blevet fast læser endnu.
Tak for dit dejlige tilbud om at jeg må skrive, det er guld værd.
Jeg håber vi to skal vinde kampen!

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Det er jeg bare super glad for at høre. Ja vi skal vinde kampen;-) I know

Sofies closet sagde ...

Jeg har selv haft anoreksi i nogle år, da jeg gik i folkeskole. Jeg kom heldigvis ud af det igen, så hvis jeg kan, så kan du også!

heidi sagde ...

Ja helana og sofie, Det er en kamp der kan vindes<3

Olga sagde ...

Du skriver så smukt! :-)

Det vil betyde rigtig meget hvis du gad, at smutte forbi min blog og aflægge en kommentar http://www.mesmerizedbyme.com/

heidi sagde ...

Tak for din søde kommentar Olga, jeg vil helt sikkert kigge forbi! :)