mandag den 26. november 2012

Im still here.

Lige en lille opdatering;

Jeg er her stadig!
Jeg kæmper med kroppen, med vægtøgning og med tankerne..
Jeg kæmper med livet, med følelserne og med kravene.
Jeg kæmper.. 
Tror jeg da.
Gør jeg ikke??

Jeg spiser min mad, jeg passer mine pligter..
Jeg er bare sådan lidt død alligevel.
De siger at det kan begynde at lysne i mine tanker om 2 kg, måske lidt mere.
De siger at de 2 kg kan forandre så meget i hovedet.
Det forstår jeg ikke?
Som de siger; det er jo 'kun' 2 kg'.
Og ja, hvorfor behøver jeg så? det er jo 'kun' 2 kg.

Jeg kæmper både imod og med mig selv. 
Jeg kæmper både imod og med anoreksien.


Jeg vil så gerne..
Og alligevel vil jeg ikke..

Jeg tør..
Jeg tør ikke..
Jeg gør det..
Og alligevel gør jeg ikke..

Jeg er helt forvirret.
Så meget to mennesker - dog nogle gange kun et.
Jeg har da håb, men smerten eller trætheden er  nogle gange ulidelig.
Ugideligheden, trætheden og kroppens figur fylder stadig alt, alt for meget. 

I MISS  TO BE A LITTLE FOOLISH CHILD,
WITH HOPES; DREAMS; AND FAITH.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen..
Måske er det rigtigt hvad "de kloge" siger med de to kilo.. det er vel et forsøg værd.. og tænk hvis man så fik det bedre...

Inainaa sagde ...

<3

Stephanie sagde ...

<3

Kig forbi min blog, hvis du har lyst til at deltage
i min GIVE-AWAY om et smukt ur fra DYRBERG/KERN <3

heidi sagde ...

Tak alle sammen <3.

Ja janni, det jo også det jeg tænker.
Der er bare en skyld og skam der skyller ind over når jeg så meget som bare overvejer tanken :(.

Anonym sagde ...

Kender det...... Også frustrerende det skal være så skide svært!
Ser virkelig frem til den dag hvor vi alle kan sidde og læse vores gamle spiseforstyrrede tanker og vide at vi er så meget klogere nu!!

heidi sagde ...

Ja du har ret! Det bliver godt og fantastisk!