fredag den 30. november 2012

1 december.

Jeg har besluttet at jeg vil sætte et citat ind, hver dag indtil juleaften.
Jeg vil se om jeg kan formidle en måde at vise mit humør eller mine tanker på.
Jeg kommer helt sikkert til at skrive længere indlæg, for jeg skal have mine tanker UD.
Men, hvert citat vil repræsentere mit humør i de her 24 dage op til jul.


- Today;
En ny måned begynder.
Måske en ny måned, med nye muligheder, nye chancer og nye tanker.
Jeg prøver at være positiv.
Jeg ved at jeg vil få mine dyk.
Men jeg ved også at nogle dage er lettere end andre!

Jeg er virkelig bange for at tage et skridt lige pt.
Om det er med BL eller om det er med pinslen.
Begge ting virker usikkert og uholdbart.

Mit hjerte sige Bl.
Min hjerne siger pinslen.

Og selvfølgelig skal man gå med hjertet i denne situation.
Det er bare så skide svært når 'fornuften/pinslen' tager over. 

Hold om mig- jeg er svag!

3 kommentarer:

Inainaa sagde ...

God ide med citat! Godt citat idag!

... og igen igen igen... Du skriver som en kvinde på 40 år = imponerende godt!

Anonym sagde ...

Dejligt med dagens citat.. og et rigtigt godt et du lægger ud med.

Tror også det giver lidt mere blod på tanden mht at blive rask, dagligt at skulle et finde passende citat!

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Fedt med et dagens citat:-)