søndag den 4. november 2012

deadly afraid.

Jeg er bange i dag.
Angsten skyller ind over mig som en kæmpe bølge.
Jeg bliver slået ud.
Bliver skubbet rundt.
Kastet mod klipperne.

Jeg kan ikke finde ud af hvad der er sandhed og hvad der bare er løgn. 
Jeg tør ikke stole på noget eller nogen.

Dødsangsten bliver så stor, at alt andet kan være lige meget.
Intet er vigtigt lige pludselig, intet giver mening for mig.

Du kan snakke til mig, og jeg forstår dig ikke.
Du kan røre ved mig, og jeg ænser det ikke.
Du kan lade mig være, og jeg panikker totalt.

Jeg vil ikke være alene..
Det er så skræmmende, og jeg er bare hende den lille pige som vil elskes og holdes om.
Fortælles at det hele er en stor fed løgn, at vi vågner op fra mareridtet igen lige om få sekunder.
At verden ikke er så skræmmende, forfærdenlig og fuld af uhyggelige ting.
Specielt; Døden.
Du skal fortælle mig At vi alle skal leve for evigt.
 At død, bare er en dum indbildning. 

Pas nu på mig!
Der er alt for meget jeg skal opleve i denne verden, til at det hele må forsvinde.

Jeg er bange, bange for at dø.

Ingen kommentarer: