tirsdag den 20. november 2012

Family ties.


Jeg er i syv sind.
Der er så meget omkring min familie i min fortid.
Og dag for dag dukker der lidt mere op.
Jeg kan ikke stoppe med at tænke på det.

Meget af det ser jeg stadig med mit indre barns øjne.
Ikke den 18-årige, 'store' Heidi.

Intet i mit hoved hænger sammen.
Hele min verden er rystet. 
Alt.
Tre diagnoser jeg skal forholde mig til.
En familie jeg er snotforvirret omkring.
En hverdag jeg skal have til at fungere. 
Og en fremtid jeg skal have reddet.

Jeg kan ikke hænge sammen mere.
I dag, har jeg sovet, vågnet, sovet, vågnet og grædt og grædt.
Intet har fungeret i dag.
INTET.
Jeg orker virkelig ikke mere.

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Pyha, det lyder som om, du er hårdt spændt for! Det er alt for mange ting for et menneske. Og du er så ung. Jeg kunne virkelig godt unde dig færre spekulationer og flere gode oplevelser. Får du hjælp til at læsse af og dele tanker? Jeg ønsker for dig, du finder ro, så di kan få bearbejdet dine familieting :-)

heidi sagde ...

Ja, jeg bor heldigvis på et opholdssted med ugentlige terapitimer, jeg er bare alt for tænksom og eftertænksom.
Tusind tak for dine tanker :)