onsdag den 16. maj 2012

Again, and again.

Fra glad til trist.

Hold kæft hvor er der ikke langt imellem.
Jeg har haft en ret så god dag, dog med en masse nervøsitet for den kommende køreprøve.
Men nu, nu er jeg ked af det, indadvendt og har mest lyst til at forsvinde. 

Jeg kan slet ikke rumme andre mennesker lige nu. 
Jeg hader mig selv.
Min krop - mit fængsel.
Får nogle rigtigt grimme og skræmmende tanker.

Tanker som jeg ikke engang tør at dele fuldt ud.
Ingen vil forstå det, medmindre de selv har været der.
Jeg vil bare have min krop til at forsvinde.
Er så flov over den bunke fedtpuder jeg går og slæber rundt på.

Føler at jeg er nødt til at gøre ondt.
Det skal gøre ondt.
Jeg kan ikke slippe godt fra det her ellers. 

Jeg må ikke slippe godt fra det her. 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejligt billede :)