mandag den 7. maj 2012

back on track.

Hvordan kommer jeg tilbage på sporet igen?
Til alt det jeg gerne vil,  til alt det jeg elsker. 
Jeg vil så gerne, men det føles så forkert.
Hvad sker der i mit hoved?
Jeg er så bange for, hvor det her det skal ende.
Jeg syntes det er svært at overskue mine krav til mig selv.
Engang kunne jeg leve op til dem, men det kan jeg ikke længere.
Og nu krakkelerer det hele for mig.
Det smuldrer, det smadres - det forsvinder.
Jeg har ikke rigtigt det der fast holdepunkt at komme tilbage til.

Føler mig som den der and, man ser på søen.
Rolig øverst oppe, men under vandet pisker fødderne for at holde sig over vande.

Det kører og kører og kører.
Vil i nogensinde elske mig igen?

2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Kommer man ud på den anden side med et lægeligt sind.....

Jeg bliver snart IDIOT!

Inainaa sagde ...

undskyld.. var vidst lidt i min egen verden :-) Det er bare mine tanker i disse dage til, om man kommer på rette spor, igen? Men man har jo ikke været på rette spor før?