søndag den 20. maj 2012

stronger.

Jeg er lidt stærkere end jeg var igår.
Jeg er lidt mere erfaren end igår.
Jeg ser lidt mere end igår.
Jeg er lidt klogere end igår.

For hver dag der går bliver jeg mere og mere bevidst over hvorfor jeg har det som jeg har det.
Hvorfor jeg har alle disse dumme tanker, som skal ses, mærkes, bearbejdes og med tiden forsvinde.

Men, jeg bliver også mere og mere fortvivlet.
For alt hvad der har været sandt for i tiden for mig, begynder nu at blive trevlet op og lægges bordet som løgn.
Eller hvad?
Er det sandt eller falsk det folk fortæller mig?
Jeg vil så gerne tro at det er sandt.

Dette er den engel jeg trak for min dag i dag;



Englen for Tilgivelse


Jeg vil tilgive alle som har såret mig - og som jeg har såret.


1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Hvor er det dog et rørrende indlæg!!!!
Det er jo bare så sandt! For HVER evig eneste dag er vi et skridt nærmere <3 :o)