onsdag den 30. maj 2012

right here. right now.

Jeg føler mig som en fejl i dag - ikke en vinder.

Det er som om at intet dur for mig lige pt.
Jeg kan ikke bestå, jeg gider ingenting, jeg kan ikke følge mine 'regler' og jeg kan ikke bryde ud af min situation. 
Jeg kan se så mange grunde til fra min fortid, at jeg er her hvor jeg er i dag.
Men jeg gider ikke dvæle i fortiden, jeg vil bare videre - NU!
Jeg vil også have det godt, fulde mig med vennerne, have overskud til en normal dag, have en kæreste, være i gang med en uddannelse, osvosv.
Men jeg kan slet ikke engang overskue tanken om det.
Jeg savner det bare sådan.

Jeg kan ikke tillade mig selv at være glad, medmindre jeg har fulgt 'burde'.
Og når jeg har fuldt 'burde', har jeg ikke mere energi til 'lyst', og når jeg ikke har energi til 'lyst' - så ramler hele min verden igen. 

Ingen kommentarer: