onsdag den 9. maj 2012

please stop.


Hvor jeg bare skide træt af at høre om slankekure, livsstilsformer og hvordan vi alle sammen BURDE leve.
Jeg er pisse træt af det.
Jeg er skide træt af alle de blade med åleslanke supermodeller, perfekte kroppe og KRAV!
Jeg bliver aldrig så trænet, så tynd eller så perfekt.
For mit liv skal være mere end træning , kost og regler.
Men, er jeg så god nok?
Jeg er virkelig et følsomt menneske overfor sådan nogle ting.
Jeg er en sjæl, som søger nye måder at forbedre mit liv på!
Jeg er sådan en person der lytter til andre og deres erfaringer!
Så hvorfor skal jeg ikke med på den vogn?
FORDI JEG BLIVER SYG I MIT LILLE HOVED AF DET.
Jeg er så vred på de mennesker der altid fortæller os andre hvordan VI skal leve VORES liv.
For jeg kan ikke sortere i det!
Jeg kan ikke finde ud af sandt/falsk/godt/ondt.
Jeg er så usikker på mig selv og min dømmekraft.
MEN, er jeg så god nok?
FUCK bladene, FUCK kravene, FUCK slankekurene, FUCK det her samfund.
Undskyld. 
Jeg er nødt til at tale lige ud fra posen.
Men nu er jeg jo ikke god nok til at passe ind i de berømte 'kasser' mere?
Er jeg så god nok?
Min lille indre Heidi er bange.
Nu gør jeg noget forkert.
Er så pist. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er fuldstændig rigtigt at det er pisse trælst at høre om, så lad være med at lyt til det, selvom det er svært. Men hvis du kigger på alle de åleslanke modeller i bladende så ser de altså ikke særlig glade ud ! Man skal leve sit liv, så man har det godt og så skide værre med om man føger kostregler mm.. Jeg vil ihvertfald hellere leve et kort og godt liv, end et langt og trist liv. Og de fleste har altså mulighed for at få et langt og godt liv, især hvis de ikke sulter sin krop :)

heidi sagde ...

Du har helt ret!
Hvis det bare var så nemt!
- Jeg vil i hvert fald ikke have at at mine små kusiner og fætre, børn og familie skal tro at den eneste måde de er gode nok på er via deres krop.
De skal fandme ikke ind i sådan en uendelig og håbløs og ikke mindst dybt latterlig kamp :)