fredag den 11. maj 2012

En rigtigt, rigtigt god dag!
Mums<3
God mad, godt selskab, nyt tøj, god film og god energi. (GLADE TANKER).
Sådan en dag her, sådan vil jeg begynde at have nogle flere af.
Kæft det giver energi og overskud til at fortsætte kampen mod ano. 
Jeg har det temmelig godt (er træt, men glad).
Det eneste der er en kamp nu, er at jeg ikke har fuldt 'burde' og dermed er min krop ikke kommet et skridt nærmere i den rigtige forkerte retning.

Jeg elsker og værdsætter mig selv, jeg elsker og værdsætter mig selv, jeg elsker og værdsætter mig selv.
IKKE?
Jeg elsker og værdsætter min krop og mit sind.
Jeg er tryg. 
Jeg er perfekt som jeg er, lige i nuet. 

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

NYD DET! Huske denne tekst! :)

Åh hvor er det bare så dejligt at høre! SEJR! SEJT over tankerne!

.. på vej i den forkerte retning. Nej, nemlig IKKE. På vej mod målet :) Og bare vent tanker, i bliver svagere og svagere jo nærmere, jeg kommer! <3

Hvor er jeg glad for at læse dette <3 Du fortjener bare sådan en dag hver eneste dag! :)

Masser af godnat knus herfra <3