tirsdag den 15. maj 2012

anxiety and fear.

Kender du det hvor man mærker angst i alle led af sin krop?
Hvor spændinger vokser og bliver så store at man ikke længere kan være i det.
Man går i panik.
Maven krymper sig sammen og gråden titter frem. 
Du skiftevis fryser og sveder.
Griner og græder.
Løber og ligger.
Snakker og tier. 

Præstationsangst er den jeg kæmper med lige nu.
Jeg vil præstere på alle led og kanter i mit liv lige nu.
Ang. min familie, veninder, min sygdom, mit kørekort og bare generelt i hverdagen.
Men, jeg kan jo ikke være 'perfekt' alle steder vel?
Følelsen og tanken er bare så enorm kraftig.
''JEG BURDE''
Jeg er enormt bange for at skulle til køreprøve.
Jeg ved godt at det 'bare' er en køreprøve, men jeg vil så gerne bestå!

Det kørekort bliver en lille billet mere til livet.
Til friheden.
Så kan jeg køre når det passer mig og hvorhen det passer mig.
Så kan jeg endelig begynde at mærke nogle glæder ved 'de atten år'.
Men æv, jeg bliver så nervøs.
Sveder, laver fejl og mister koncentrationen. 

Hvordan kommer du af med al angsten og al frygten?


Ingen kommentarer: