søndag den 27. maj 2012

So many lives, so many choices.

Der er virkelig så mange måder man kan vælge at leve sit liv på.
Man vælger selv sine værdier, chancer og holdninger. 
Man vælger selv om man vil leve i mørket eller lyset.
Alle vil få udfordringer og prøvelser, som de ikke selv vælger.
Men, i bund og grund vælger vi selv hvordan vi tager imod dem.
Om vi vil lade os falde eller blive stærkere.

Selvfølgelig kan man ikke altid stå på sine fine ben, men så må man vælge om man vil blive liggende eller rejse sig.
Man er ikke lige stærkt i alle situationer, men at få udnyttet dem bedst muligt - det er hvad der er stærkt. 

Jeg er så svag og så stærkt.
Jeg skal bare lære at bruge begge egenskaber.

Jeg er bare mig, ingen anden.
Og det skal jeg lære at acceptere.
Men hold kæft hvor er det svært.
Det er jo alt hvad jeg ikke vil være.
Æv.

Ingen kommentarer: