fredag den 8. marts 2013

Be true..

Underligt at man snart kan fylde 19 år - og så stadig føle sig på en som 15-16 år.

På nogle punkter er jeg en 18årig, men på andre punkter er jeg bare ikke..
Jeg siger ikke at 18'årige ved hvem de er, men de fleste har en idé om det.


Der er jeg på skideren, for den periode imellem 15 og 18 år - der var jeg optaget af sygdom.
Selv om jeg snart fylder 19, så fylder sygdommene stadig alt for meget i mit liv.

Og det arbejder jeg jo på.
Men hvad så med de år imellem?
En periode hvor der skulle prøves af, opleves, føles og mærkes - ses og høres.
Det mangler jeg jo.
Derfor må  jeg nu lære at leve med at jeg har nogle af de samme 'teenage'problemer som jeg ville have i den periode. 


Men hvordan sætter jeg en 18-årig piges krav + behov sammen med en 15årig piges krav + behov.
BALANCE, SNAK. RO. VILDSKAB. OPLEVELSER. FEJL. MODENHED: UMODENHED...

Hvad mere?

- Jeg er så moden og så umoden.

Jeg elsker Jessie J - who you are;

''I stare at my reflection in the mirror

Why am I doing this to myself?It's okay not to be okaySometimes it's hard to follow your heartTears don't mean you're losingEverybody's bruisingJust be true to who you are ''


SF er efter mig.
Jeg må kun tænke på at min krop er grim og at jeg skal tabe mig.
Fordi jeg vil have det rart i aften og tage endnu en bid af livet.

Ingen kommentarer: