fredag den 15. marts 2013

do you know im lost`?


Åh... Den her uge har godt nok været strid... eller uge og uge..
Tirsdag aften og så indtil nu har været strid.

Jeg har prøvet at få hverdagen til at fungere alligevel.

Passet min praktik, spist min mad og gjort diverse hjemmeopgaver.
Og så har jeg haft besøg og min mor og besøgt min Nye kæreste.
Ja to personer som jeg er glad for at have i mit liv.


Æv bæv, når det skal være sådan en kamp indtil og efter jeg har bragt tid med dem.
Jeg er blevet bedre til at nyde nu'et når jeg er sammen med personerne jeg virkelig gerne vil tilbringe tid med. Det er bonus!


- Men jeg er så træt og brugt i al den anden tid.
Jeg gider ikke rigtigt noget., Jeg vil bare sove og tabe mig.
Jeg føler mig som et tyk æsel ude af control.


Jeg er efter mig selv.
Uanset hvad jeg får gjort i løbet af en dag, så er det ikke godt nok.
Uanset om jeg kæmper med/mod anoreksien - så er det ikke godt nok.

Uanset om jeg kæmper med/mod depressionen - så er det ikke godt nok.
Uanset hvor meget jeg kæmper for at fortsætte - så er det ikke godt nok.


Er det Heidi eller noget andet der snakker? 
I dont know...


Jeg er bare så træt, ked af det og frustreret over min krop og mit liv. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Når du har de grå tanker som nu, så husk at holde fokus på de to glæder, du har i livet lige nu: din mor og din kæreste!
Hvis du konstant har fokus på de to, så fjerner du fokuset fra alt det trælse!

heidi sagde ...

Ja det har du helt ret i!