søndag den 10. marts 2013

Power Yoga.


Som mange andre med Sf, så går tingene nogle gange for meget op i tal og kalorier.
Før tiden, så talte jeg kalorier i alt motion og idræt jeg lavede.
Dans, løb, gåture, svømning osv.
Men i dag, så prøvede jeg Power Yoga, uden nogen for viden omkring hvor meget man forbrænder.
Jeg prøvede at gøre det for at få det godt i min krop.
For at prøve en ny interesse af og få strukket kroppen.
Konklusion; Jeg er zumba-pige!
Der var flere dejlige stræk-øvelser, men jeg er til høj musik og bevægelse.
Men det var skønt at prøve..
Næste gang hedder det Pilates.
Så må vi se.... 



Men..... SF-tømmermænd.
Skælden og smælden fordi jeg ikke brugte energi nok.
Gjorde det ikke godt nok.
Fordi at jeg ikke har en perfekt krop.
Ellers må jeg ikke nyde...
GO AWAY INNER CRITICER. 



Sådan er det altid efter jeg dyrker motion eller idræt. 
Så kommer al selvhaden fordi jeg kommer i kontakt med kroppen.
OG uanset hvad - så har jeg aldrig gjort nok.

GO AWAAAAAAY!

Ingen kommentarer: