onsdag den 20. marts 2013

i just can't.

+++++++++ ..

Den sidste tid har jeg fået så mange indtryk.
Både gode og dårlige.
Jeg får så mange input og idag tror jeg at jeg mærker sidegevinsten af det.
JEG ER TRÆT!
Jeg GIDER nærmest ikke mere...

Hverken at gå en tur, se tv eller snakke.
Mit hoved er så træt samtidig med at min krop er en smule urolig.
Jeg har sovet og jeg kunne gøre det igen.


Så mange indtryk i dag fra UU-vejlederen. 
Som om mit krop, anoreksien og mit hoved går i krampe.

Det hele vil bestemme.
75% anoreksi, 20% depression, 5% Heidi.

Hvad er det liiiige jeg skal lytte til? 

Og hvad er hvad?
Er det normalt at tænke at man er en klam tyk ko, der burde straffes?
At ingenting vil gå og det hele er så mørkt, så mørkt?

At der må være noget andet end det her mareridt? 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Og det er der: din søde mor og søde kæreste.. husk det:)