mandag den 9. april 2012

delete.


Sletter de spor du har sat, træffer mit valg i nat.
Når solen står op har jeg fundet min vej. 

Jeg bliver aldrig som dig. 

Nu har jeg fået talerør, så du får ikke ro. 
Jeg kunne nævne dit navn nu og her - men jeg skal nok lade være.

Helved da, vrede, ked af dethed, sorg, smerte, svig, surmuleri, ensomhed, frustration.
Frem med det, frem med det, du bliver ikke lykkeligere af at lade være og lade hele lortet gå ind af.

Så står du tilbage med det knækkede hjerte og tåren på kinden.
Istedet åben dig for det, føl det og bearbejd det - og så kast det af helveds til. 
Og brug det - lær at brug det du fik med. 
Lær dig selv at kende, lær dit reaktionsmønster og elsk personerne for at have vist det for dig. 

2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Du rammer bare så dybt!

Tak alle dine dejlige kommentarer til mig!!! <3

heidi sagde ...

Jamen selv tak!
Du rammer selv så utroligt plet!<3