torsdag den 26. april 2012

strange.

En virkelig mærkelig dag.
Mit humør har været langt ned, så højt oppe - og nu langt nede igen.
Jeg er virkelig nervøs for min fødselsdag.
Den skal fejret med alle de gamle veninder.
Jeg savner dem.. det gør jeg.
Men jeg er så nervøs hvad de tænker? 
''Hun har taget på'', ''hun har forandret sig'', ''hun er mærkelig'', ''hun er doven'' osvosv.
Det er ene af sære tanker, som jeg nok kun tænker på.
Men alligevel.
Jeg er enormt stresset over noget, som jeg skulle glæde mig til.
Jeg er så bange for at jeg ikke kan leve op til mine egne krav.
Hvorfor?
De kender mig, de ved hvem jeg er.
Men jeg kender bare ikke mig selv, og jeg har ikke fundet ud af hvem jeg er.
Jeg føler mig så forkert, så dum, så tyk og så mærkelig.
Jeg passer ikke ind længere?
Gør jeg?
Jeg ved det ikke - hjælp, jeg er bange :(. 

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

ÅH hvor jeg hader det dilemma.. Bange for sine nærmeste fællesskab. :(

Selvom du ikke tror det, er du UNIK, som du selv skriver. Det er bare svært at hvile i det, når man langt fra føler det.

One day.. Så kan du slappe af <3

Jeg skal også til to fødselsdag i maj måned.. Jeg er totalt i krise over det.. Glæder mig til at hygge men samtidig er jeg skræmt fra vid og sans!

.. og man ved jo. Starter man nervøst og utilpas ud, bliver det bare en nervepirrende dag. Suk.