onsdag den 4. april 2012

when is it going to happen?

Fra drømme til virkelig, fra at give op. 
jeg syntes jeg har taget det meste med.
Så jeg fortalte hvad jeg følte,
og at det her var mit .
Også selvom alle odds var imod mig.

Og nu står jeg her.
I evig krig med mine tanker og følelser.
De mødes hele tiden med modstand til alle omkring mig.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg er endt her og det gør så pisse ondt.

Jeg føler at jeg er så magtesløs i det,
selv om at jeg ved virkeligheden er noget andet. 

Men når man så står her i mit sted - hvor kigger man så hen?
Jeg har mest lyst til at lukke mine øjne, for jeg er så træt.
Træt af mit liv, min situation, mine tanker og handlinger.

Hvor - højre eller venstre?
Frem eller tilbage? 
Op eller ned?
Ud eller hjem?
Jeg vil så gerne ændre det, og samtidig er jeg rædselsslagen. 

Du er nødt til at give slip på det liv, du planlagde, for at leve det liv, der venter dig. 

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Virkelig godt det her!!! :)