mandag den 16. april 2012

just true.

Har i mange år spekuleret på citatet 'Kun døde fisk flyder med strømmen'. 
kort og godt; Kan kun sige det er sandt.

Jeg føler mig som en død og indtørret fisk(hold kæft det lyder klamt).
Men, jeg lever helst efter hvad alle andre gør, til alle andres forventninger og til deres tanker. 
Når jeg skal følge mig selv, så er det som om en sort klap går ned.
For det kan jeg ikke finde ud af?
Jeg ved ikke hvem jeg er, hvad jeg vil eller hvad jeg kan.
Jeg elsker at behage andre mennesker, også selvom det er på bekostning af mig selv.

Jeg er ih og åh så bange for hvad folk de tænker om mig, hvis jeg ikke gør det.
Jeg er virkelig en død fisk ligenu.
Mit liv kører bare med strømmen, og med de andre 'fisk'.
WHO AM I?

2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

EJ hvor er det mærkeligt!
Jeg har netop skrevet noget lignende på en blok under madlavningen - og jeg endte også ud med - Hvem er jeg?

Jeg håber at du har haft nogle smil idag <3

Inainaa sagde ...

Åh en dejlig sang! Og dejlig besked fra dig!! <3 <3 <3 TAK! Det havde jeg virkelig brug for lige NU.

.. ja, rejsen er spændende. Lad os sige det sådan ;)
Jeg er så glad for at høre, at du har haft nogle omkring dig til at lette stemningen <3