mandag den 30. april 2012

run. run, run..

Kender du de dage hvor du bare vil væk?
Du vil løbe fra alle tanker, følelser og krav.
Problemet er bare at de følger dig overalt.
Og hvad gør du så?
Bliver du ved med at løbe eller stopper du op for at trække vejret?
Er du bange eller klar til at tage kampen op?

Jeg er bange, jeg er fucking bange.
Jeg kan slet ikke tackle alle følelserne endnu. 
Jeg falder, be'r om hjælp - og falder.
Avs. min krop skriger efter ro.
Mit hoved skriger endnu højere.
Men nej, ingen ro. Ingenting.
Kun larm og ensomhed.
Kun uro og frustration.
Jeg kan ikke mere .. 

Hvordan kommer du videre herfra?
Hvordan rejser du dig op igen? 
Hvordan gør du?
Lær mig det.. 
Selvhadet er alt for stort til jeg kan selv.
Tårerne i mine høje kaster sig frem ved hvert blik i spejlet.
Jeg kan ikke mere .. 

Ingen kommentarer: