tirsdag den 24. april 2012

Succes.

Jeg havde en enorm personlig succes i dag.
Gik fra en to'er på skalaen til en 9'er.
Wooow. 
Aldrig har nervøsitet påvirket mig så meget.
Jeg blev kold, frysende og ked af det.
Men, men - men! Jeg bestod.
Jeg gennemgik det, jeg trak vejret dybt og gjorde det.
JEG BESTOD!
Jeg er virkelig stolt.

Men, så kom tankerne; ''Så skulle du også'', og ''du er ikke'', ''du burde ikke'', ''du må ikke'', ''det er forkert af dig'', og ''du er tyk, klam og uelskelig'',

Nu jeg ikke stolt mere, nu er jeg bare forkert. 
Nu er jeg ikke god nok mere.
Nu er jeg bare uelskelig igen.

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Er du da helt vild!?!?!? Hold da op! Det er afsindig stærkt gået!

Du kan godt tage hånden op til dit hovede, "tage fat i tankerne" og åbne vinduet og kast dem ud mens du råber FORSVIND! JEG ER PISSE SEJ! :D