fredag den 20. april 2012

facts.

For at gøre den blog lidt mindre seriøst for en gang skyld, så vil jeg fortælle lidt skøre/mindre skøre facts om mig selv;

1. Da jeg var lille prøvede jeg at bilde min veninder ind at jeg hed Leidi (desværre grinte alle bare)
2. Da jeg var yngre ville jeg være opfinder.
3. Jeg er hemmeligt forelsket i Chad Michael Murray og Mikkel Kessler.
4. Jeg har en svaghed for sødetabletter.
5. Jeg er tyr, og når jeg læser om alle personlighedstræk ved dette stjernetegn, så passer de bare!
6. Jeg er konfirmeret, men tror ikke på Gud. (tror mere på en form for energier) 
7. Jeg har altid elsket programmer med top model, designerprogrammer og danse-serier.
8. Jeg er enorm fan af L.O.C, suspekt, Volbeat - men elsker også violin/klaver-musik. 
9. Jeg er familiemenneske i aller højeste grad!
10. Jeg er hammer nærig!

Hvis i har lyst kære læsere, så fortæl mig lidt om jer!
Enten i en kommentar eller i en mail:)
hadde_musen@hotmail.com

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Årh <3
Vildt dejligt indlæg! Du er bare så sød :)
Jeg ville faktisk også gerne være opfinder da jeg var lille!

Jeg håber din lørdag har været god!

Masser af knuser!