fredag den 13. april 2012

what.

Hvad gør dig smuk?
Hvad gør dig unik?
Hvad gør dig til dig?

Jeg er stadig 120% sikker på at det er en tynd og smuk krop der gør mig til mig. 
Det er den der gør mig unik, god nok og okay.
Jeg kan ikke forestille mig andet.
Og nu må jeg ikke tabe mig, så nu er jeg bare intet mere. 
Nul og niks,
Jeg kan ikke finde tilfredshed i andet. 

Jeg kan ikke mætte mine tanker, min krop og sind med andet end tanken; Jeg burde, jeg skal - ellers må jeg ikke, kan ikke , fortjener ikke, kan ikke, burde ikke, elskes ikke, er jeg forkert, er jeg doven, osvosv. 

Jeg er så fanget i mine tanker at jeg nærmest brækker mig. 

1 kommentar:

Camilla sagde ...

Fed blog!! :-) Du er nu en fast læser rigere.

Kan vi evt. følges?

Kig gerne forbi min;
Camillajb.blogspot.com
- Har en blog kørende lige nu.

Og min facebook blog;
https://www.facebook.com/pages/Camillas-blog/188887387865783