mandag den 25. februar 2013

1000 thoughts..


Utrolig god weekend. 
Sammen med nogle fantastiske mennesker fra min efterskole.


Har tusind tanker om der var ting jeg skulle gøre anderledes..
Skulle jeg have været mere aktiv? Mere sjov? Mere afslappet? Mere et eller andet..
Er bange for at jeg har gjort noget forkert.



I nuet havde jeg det ret fedt, men tirsdag giver mig lidt nye tanker..
Måske fordi jeg er helt smadret i dag.. 



GOD WEEKEND! 
DUM HVERDAG..

Jeg vil bare være ung og have det sjovt hver dag.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

En god weekend kan holde en kørende igennem mange dumme hverdage:)

Hold dit fokus på den gode følelse, du havde her i weekenden og intet andet... alle de dumme tanker er alligevel kun spøgelser i dit hoved:)

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at høre søde Heidi, at du har haft en dejlig og god weekend. Og ikke mindst at du har givet dig selv lov til at nyde den. Tænk tilbage på den som en god til og at du ikke skulle have gjort noget anderledes for du havde en sjov og skøn tid og er sikker på at de andre også nød den ligeså meget som dig og at være sammen med dig. Jeg synes i hvert fald selv at du lyder som en sød pige og har fuldt dig længe nu og blev bare glad for at læse dette indlæg. Håber nu bare du holder modet oppe og fortsætter din kamp. Du er sej og jeg tror på dig. Lov mig at kæmpe videre smukke pige.

heidi sagde ...

tak for jeres søde kommentarer..
Jeg sluger hvert et ord og tager dem ind<3