fredag den 8. februar 2013


Lige for tiden er min måde at komme ud med tankerne på, at tegne.
Er Ingen kunstner eller en der skaber mesterværker, men det er rene følelser og tanker.

Der er mange ting der roder i mit hoved i dag.
D og Sf.
M og F.
L og D. 
Mit lille indre barn er i sorg.
I sorg over nogle af de ting som begynder at komme frem, over nogle af de ting som sker i øjeblikket. 
Sf vil straffe mig. 
D vil have mig til at blive under dynen og græde.

Og jeg selv er i midten af det hele.
Mit lille barn, Sf og D,
får lidt mere plads i dag, for det tror jeg der er nødvendigt.
Selvom det gør pisse ondt og gør mig til en sur kost -
så er jeg bare nødt til det.
Jo mere jeg presser det ned i dag, jo mere fyldt af træthed bliver jeg. 

Jeg ved ikke præcist hvorfor jeg sørger lige nu.
Men det gør jeg.
Der er noget indeni som ikke er som det skal være.

Jeg har grint, grædt, sovet, været doven, været aktiv... 
På en måde hjælper det, og på en måde bliver jeg bare ved med at græde indeni.

Jeg vil gerne tabe mig - det vil helt sikkert gøre det hele meget bedre..
(wrong again)
Men jeg er bare lille pige i dag.
Uden ja... ja uden ... bare uden.....

4 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

God ide med det at tegne, det gør jeg også selv, når jeg ikke rigtig kan beskrive mine tanker og følelser via ord.

Håber du får en god weekend:-)

Celina:Fashiolina sagde ...

interessant blog, ville blive glad hvis du ville kigge forbi min :)

hejcirkeline.blogspot.dk

heidi sagde ...

Tak i lige måde Helena!:)

- Vil bestemt kigge forbi jer begge, tak fordi i kom forbi:)

Krokodullen sagde ...

Jeg bruger også det med at tegne følelser ud. Det kan være en befrielse. Jeg kender det med at sørge indeni. Og de sidste to linjer i dit indlæg, rammer mig bare lige i hjertet. Jeg kan mærke følelsen og kender den. Sender dig et knus <3