fredag den 1. februar 2013

s0.. im struggeling.

 Bekræftigelse fra andre og skyld.
Jeg har en skyld i mig.
En følelse af at alle andres problemer, humør, liv er baseret på hvad jeg siger og gør.
At alle skal tænke noget positivt om mig, for ellers er jeg skyldig.
Jeg har brug for at folk fortæller mig at alt i denne verden ikke er min skyld.
At jeg er god nok, sød nok og at jeg kæmper.
At de ved at selv små arrangementer kan tage enormt meget energi, før, under og efter selve arrangementet. 

Derfor har jeg BL. 
Så ved dé det i det mindste!
Men hvorfor kan hele verden ikke bare se det?
Alle kan se det hvis jeg tynd og skrøbelig, men jo mere min krop bliver normal,
jo mindre vil folk kunne se det.
Æv...
Det er virkelig en sandhed som pisser mig af...

Jeg er så priviligeret.
samtidig så ulykkelig.
Det er sgu noget af et dårligt mix pt. 

Wish me good luck!
No matter what i do - i will always have the feeling:You could have done it better. 
Skod SF og D. 


Ingen kommentarer: