torsdag den 21. februar 2013

mental blackout.


- Jeg besluttede mig i tirsdag for at jeg vil bruge mindre tid på computeren og mere tid på livet.
Så nu er jeg kun på bloggen og Facebook MAKS. to timer om dagen.

Jeg kommer hurtigt til at flyde ud i verden, og se på den istedet for min egen.
Jeg kommer hele tiden til at sammenligne mig med bedre, raskere, eller smukkere mennesker.
Så for at mindske det, vil jeg skære ned på alt den kigning på andre. 

Men ja...
I dag hader jeg min krop.
Jeg væmmes ved den.
Min mave blævrer og mine lår blævrer.
Det ser forfærdelig ud.
Det gør ondt at man mindre og mindre kan se hvor ondt det stadig gør indeni.
At jeg ikke er en syg lille pind, som skriger efter hjælp.


Nu er jeg mere en 'normal' ung pige...
Det er forfærdelig skræmmende og en ny situation..


+400g i tirsdag... 
Forget it Heidi...
Keep moving....


SF er efter mig.

Ingen kommentarer: